مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 11:402021-02-01سياسي

رونمایی از شخصیت «کاپی» برای ‏فرهنگسازی در حوزه پسماند


عضو شورای شهر تهران با اشاره به رونمایی از شخصیت «کاپی» برای ‏فرهنگسازی در حوزه پسماند گفت: باید از همه ظرفیت ها برای معرفی کاپ بهره برد‎.

‎ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، محمد سالاری عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره رونمایی از شخصیت کاپی برای ‏فرهنگسازی در حوزه پسماند اظهارداشت: هر تصمیمی که مبتنی بر مطالعات باشد ‏قطعا می تواند به تحقق اهداف و رسیدن به موفقیت کمک کرده و موثر واقع شود‎.

وی توضیح داد: طرح کاپ یکی از طرح های بسیار خوب و جامع الاطرافی است که در این دوره مدیریت ‏شهری انجام شده و قاعدتا در این زمینه باید از همه ظرفیت ها از جمله موضوعات هنری، فرهنگی و اجتماعی ‏استفاده شود‎.

‎ رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران ادامه داد: قطعا ورود هنر و عروسکی که برای ترویج ‏فرهنگ کاهش پسماند در طرح کاپ طراحی شده، سعی کرده است که از ابعاد و ظرفیت های مختلف استفاده ‏کند تا گام موثری در راستای آموزش و فرهنگسازی کاهش پسماند بردارد و فکر می کنم قطعا موثر خواهد بود‎ ‎ وی گفت: نقش مردم در ترویج فرهنگ کاهش پسماند اساسی است، هرچند که مهمترین کاری که در این ‏زمینه باید انجام شود برعهده رسانه ها است و باید یک فرهنگ سازی عمومی صورت بگیرد، چرا که موضوع ‏جمع آوری پسماند و اجرای طرح کاپ و طرح های مشابه بدون مشارکت ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از شخصیت «کاپی» برای ‏فرهنگسازی در حوزه پسماند

رونمایی از شخصیت «کاپی» برای ‏فرهنگسازی در حوزه پسماند