مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 11:452021-02-01پزشكي

اشک چشم مبتلایان کرونا، آلوده به ویروس است


رییس بیمارستان طرفه با بیان اینکه اشک بیماران مبتلا به کرونا می تواند آلوده به ویروس باشد، گفت: براساس تحقیقات این بیمارستان هفت درصد از ترشحات اشک چشم بیماران مبتلا به کرونا آلوده به ویروس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید کریمی با اشاره به وضعیت خدمت رسانی بیمارستان طرفه همزمان با شیوع پاندمی کرونا اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه که ویروس کرونا گسترش پیدا کرد، بیمارستان طرفه پذیرش و ارائه خدمت به بیماران کرونایی را در دستور کار قرار داد.

وی با بیان این که بحران کرونا خدمات غیر اورژانسی در بیمارستان طرفه را متوقف کرد، افزود: حدود دو ماه تمام خدمات این بیمارستان فقط به بیماران کرونایی ارائه شد.

دکتر کریمی با تاکید براین که هیچ خدمت اورژانسی به بیماران مبتلا به مشکلات چشمی دربیمارستان طرفه تاکنون متوقف نشده، خاطرنشان کرد: صرفا در بازه زمانی دو ماهه درمان های انتخابی متوقف و محدود شد.

رییس بیمارستان طرفه از پذیرش بیش از 800 بیمار مبتلا به کووید در بازه زمانی دو ماهه در این بیمارستان خبر داد و گفت: با آغاز پاندمی کرونا سه بیمارستان در سطح دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به عنوان بیمارستان معین برای ارجاع و پذیرش مبتلایان به کرونا معرفی شدند که یکی از بیمارستانها، بیمارستان طرفه بود به شکلی که این بیمارستان روزانه بیش از 300


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشک چشم مبتلایان کرونا، آلوده به ویروس است

اشک چشم مبتلایان کرونا، آلوده به ویروس است