مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 11:452021-02-01سياسي

همه شایعات درباره «آب و برق مجانی»/ اولین بار چه کسی این موضوع را مطرح کرد


پس از صحبت های روز گذشته حسن روحانی درباره «آب و برق مجانی» بار دیگر این موضوع که چه کسی نخستین بار این وعده را مطرح کرد، داغ شد.

-   هرساله با نزدیک شدن به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شایعه وعده آب و برق مجانی منتسب به بنیانگذار انقلاب توسط برخی رسانه ها داغ می شود و اصرار دارند به افکار عمومی بقبولانند که امام خمینی(ره) اولین شخصی بودند که وعده آب و برق مجانی را مطرح کردند و با چنین وعده هایی بود که مردم با انقلاب اسلامی همراه شدند.

اما برخلاف شایعات، امام خمینی(ره) در سخنرانی خود در بهشت زهرا(س) هیچ صحبتی پیرامون رایگان شدن آب و برق مطرح نکردند.

فیلم کامل این سخنرانی و مراجعه به روزنامه های فردای آن روز که متن کامل سخنرانی ایشان را منتشر کردند این موضوع را تایید می کند که رهبر کبیر انقلاب اصلا در بهشت زهرا(س) درباره آب و برق مجانی صحبتی نکردند.

متن کامل تمام سخنرانی های امام خمینی(ره) از سال 42 نیز در مجموعه 21 جلدی صحیفه امام موجود است که به راحتی امکان جست وجوی اینترنتی آن فراهم شده و در آنجا نیز چنین وعده ای در سخنرانی امام در بهشت زهرا(س) دیده نمی شود.

در هیچ کدام از روزنامه ها صحبتی از وعده آب وبرق رایگان در سخنرانی امام(ره) در بهشت زهرا(س) نشده است   پس این شایعه و تصاویر روزنامه های مرتبط با آن از کجا آمده است؟ نخستین بار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه شایعات درباره «آب و برق مجانی»/ اولین بار چه کسی این موضوع را مطرح کرد

همه شایعات درباره «آب و برق مجانی»/ اولین بار چه کسی این موضوع را مطرح کرد