مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 11:502021-02-01اقتصادي

برگشت 3000 اشیء تاریخی به کشور/ افتتاح22 هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه گردشگری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علی اصغر مونسان امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر از افتتاح هزار و 400 میلیارد تومان پروژه های حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در سطح کشور خبر داد و اظهار داشت: استان بوشهر برای اولین بار صاحب هتل پنج ستاره شده است که اتفاق مهم و بزرگی است.

 وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن اشاره به افتتاح موزه منطقه ای خلیج فارس افزود: این موزه از نظر محتوایی یکی از بهترین موزه های کشور است که آثار تاریخی ارزشمند در آن قرار دارد و از تکنولوژی در آثار به خوبی استفاده شده است.

وی با بیان اینکه بوشهر و منطقه خلیج فارس آثار تاریخی بی نظیری دارد و تاریخ کهنی دارند اضافه کرد: موزه های منطقه ای چند استانه نقش ایفا می کنند و این موزه چند استان پیرامونی خصوصاً حوزه خلیج فارس را پوشش می دهد.

مونسان در خصوص  این موزه بیان کرد: محل  موزه یک ساختمان تاریخی و مرمت شده است و می تواند نقش مهمی در ارائه این آثار در آن بسیار مهم داشته باشد.

وی در ارتباط با پساکرونا و حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خاطر نشان کرد: گردشگری کشور با تکیه بر ظرفیت های درونی به جریان اقتصادی تبدیل شده است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در این حوزه تاکنون 22 هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح کرده ایم و هزار و 400 میلیارد توما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگشت 3000 اشیء تاریخی به کشور/ افتتاح22 هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه گردشگری

برگشت 3000 اشیء تاریخی به کشور/ افتتاح22 هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه گردشگری