مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 12:402021-02-01سياسي

کانون های فرهنگی مساجد فارس با بسیج محلات همکاری می کنند


کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه فجر استان تفاهم نامه همکاری منعقد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین امیدی عصر دوشنبه در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه فجر فارس که به میزبانی این ستاد برگزار شد، گفت: مسجد پایگاه اول انقلاب بوده و هست و یک سنگر همیشگی محسوب می شود.

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با بیان اینکه از گذشته در محیط مسجد افراد حاضر در این مکان مقدس، شاهد تعامل جدی بین کانون و پایگاه داشتند مگر عده کمی که ارتباط با ما یا بسیج دارند.

وی اظهار کرد: این تفاهم نامه برای اینست که یک تعامل بین پایگاه و بسیج شکل گیرد چراکه فاصله بین پایگاه و کانون های مساجد وجود ندارد.

امیدی با بیان اینکه کمتر اداره ای افتخار این را دارد که پیرامون مسجد فعالیت کند، افزود: سپاه و بسیج رکن اصلی انقلاب است از آن طرف هم بسیج هم همواره به کانون های مساجد، لطف و محبت داشته است.

وی با یادآوری اینکه نزدیک به 1400 کانون در مساجد کل استان فارس وجود دارد و سراسر استان این فعالیت وجود دارد، گفت: برای ارتقای سطح فرهنگی هر محله با یک دست واحد به همراه بسیج فعالیت خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های فرهنگی مساجد فارس با بسیج محلات همکاری می کنند

کانون های فرهنگی مساجد فارس با بسیج محلات همکاری می کنند