مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 13:002021-02-01سياسي

افتتاح دو مدرسه خیرساز در شهرقدس/ افزایش سرانه های آموزشی با کمک خیران


همزمان با دهه مبارک فجر، دو مدرسه در شهرقدس، یک سالن چندمنظوره در روستای هفت جوی با همت و کمک خیران مدرسه ساز افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، در آستانه چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر آییین افتتاح مدارس خیرساز در شهرستان قدس با حضور عباس پاشا معاون توسعه و منابع استانداری تهران و جمعی از مسؤولان شهرستانی صبح امروز برگزار شد.

  احداث ساختمان آموزشی خیری زنده یاد بانو زهرا احمدی در زمینی به مساحت 500 مترمربع و با 315 مترمربع ساختمان آموزشی و 8 کلاس درس در طرح توسعه مدرسه امام جعفر صادق(ع) با اعتباری حدود 11 هزار میلیون ریال و ایجاد اشتغال برای 12 نفر در یکی از مناطق پرتراکم شهری با همکاری اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان تهران افتتاح شد.

آموزشگاه خیرساز شادروان بیگ محمدلویی به مساحت 3 هزار و 500 مترمربع، زیربنای 2 هزار و 200 متر مربع با 16 باب کلاس درس و 7 اتاق اداری، 3 سالن و آزمایشگاه و 60 متر مربع کتابخانه با اعتباری حدود 70 هزار میلیون ریال که زمینه ایجاد اشتغال برای 40 نفر را فراهم ساخته است در شهرک فرزان افتتاح و کلنگ آموزشگاه خیری دیگری در این شهرک به زمین زده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دو مدرسه خیرساز در شهرقدس/ افزایش سرانه های آموزشی با کمک خیران

افتتاح دو مدرسه خیرساز در شهرقدس/ افزایش سرانه های آموزشی با کمک خیران