مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 13:102021-02-01سياسي

تبلیغ جریان انقلاب و افزایش فرهنگ زندگی/راهبری فرهنگی و دینی


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: تبلیغات هدفمند وامیدوار کننده به جریان انقلاب باعث بالارفتن فرهنگ زندگی مبتنی بر آموزه های اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد صادق مهرابی بعد از ظهر دوشنبه در دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر در نشست امامان محله و امامان روستا شهر شیراز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدا حوزه و روحانیون تاکید کرد: روحانیون بستر ساز ایجاد انقلاب اسلامی بوده و هستند که چگونه زیستن و چگونه اندیشیدن را در جامعه ما نهادینه کردند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه روحانیون به عنوان فرماندهان انقلاب اسلامی مطرح هستند، توانمند سازی ظرفیت تبلیغی بیشتر از گذشته اهمیت دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: ما روحانیون باید دقت کنیم که به جریان ناامید کننده انقلاب، متصل نشویم، که این نا امیدی به همان مشکلاتی و نگرانی هایی که در جریان انقلاب رخنه کرده، کمک خواهد کرد.

حجت الاسلام مهرابی یادآور شد: کسی که می خواهد راهبری فرهنگی و دینی یک مجموعه را به عهده بگیرد، نا امیدی برایش یک خطر جدی خواهد بود آنچه که می تواند ظرفیت سازی نسبت به گذشته را دوچنان کند، مصمم بودن نسبت به این هدف و این راه و در عین حال توانمند کردن این جریان تبلیغی اول برای خود و خانواده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ جریان انقلاب و افزایش فرهنگ زندگی/راهبری فرهنگی و دینی

تبلیغ جریان انقلاب و افزایش فرهنگ زندگی/راهبری فرهنگی و دینی