مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 13:252021-02-01سياسي

افتتاح 507میلیاردتومان پروژه در سمنان/ اقناع عموم در برابر کرونا


به مناسبت دهه مبارک فجر 507 میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی با زمینه سازی برای اشتغال جوانان شهرستان، به صورت متمرکز کلنگ زنی و یا افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاشاره کرد و با بیان اینکه قرارگاه مقابله با این بیماری در سمنان راه اندازی شده است، تاکید کرد: سه معاونت یا کمیته در این قرارگاه راه اندازی و مسئولیت ها در آن تقسیم شده است که یکی از آنها کمیته آموزش، رسانه و مشارکت های مردمی است که مسئولان آن را معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری سمنان برعهده دارد.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت رسانه ها برای مقابله با کرونا، رویکرد اصلی این کمیته است، ابراز داشت: یکی از مهمترین رسالت های این کمیته اقناع افکار عمومی برای اجرای مصوبات و محدودیت های کرونایی است که با حضور رسانه ها و به وسیله اطلاع رسانی می بایست صورت گیرد.

آگاهی و اقناع مردم فرماندار سمنان با بیان اینکه ما می خواهیم تا مردم با آگاهی و اقناع با مصوبات ستاد کرونا همراه باشند و با دل دادن به محدودیت ها و پروتکل ها، آنها را رعایت کنند، گفت: رسالت بزرگ کمیته رسانه و مشارکت های مردمی قرارگاه مقابله با کرونای سمنان این موضوع اساسی است زیرا می بایست پیش بینی ورود موج چهارم که به اذعان کارشناسان قوی تر و کشنده تر از موج های اول، دوم و سوم نیز به نظر می رسد را داشته باشیم و این جز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 507میلیاردتومان پروژه در سمنان/ اقناع عموم در برابر کرونا

افتتاح 507میلیاردتومان پروژه در سمنان/ اقناع عموم در برابر کرونا