مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 13:552021-02-01پزشكي

جزییات محدودیت «تردد شبانه» در کشور اعلام شد/ کاهش80 درصدی مرگ و میر کرونایی


معاون وزیر بهداشت با اشاره به ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 21 تا 3 بامداد در همه شهرهای کشور، گفت: واکسن کرونا تنها از طریق شبکه بهداشت و درمان توزیع خواهد شد و در اختیار داروخانه ها قرار نمی گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، علیرضا رییسی معاون بهداشت وزیر بهداشت با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در کشور، اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به رعایت پروتکل ها حدود 80 درصد مرگ و میرها و بیش از 75 درصد بستری ها کاهش پیدا کرده است.

اکنون هیچ شهر قرمزی نداریم و تنها 3 شهر درگیلان و 15 شهر در مازندارن در وضعیت نارنجی قرار دارند.

 وضعیت آبی شهرها نباید منجر به عادی انگاری شود   وی تعداد شهرهای آبی در کشور را 306 اعلام کرد و افزود: وضعیت آبی شهرها نباید منجر به عادی انگاری شود و همچنان پروتکل ها باید اجرا شوند؛ با توجه به اینکه نیاز داریم از خیز بعدی بیماری جلوگیری کنیم، محدودیت های تردد در نظر گرفته شده برای شهرهای نارنجی در شهرهای زرد هم اعمال می شود.

رییسی با بیان اینکه براساس رده بندی که از قبل انجام داده بودیم محدودیت های اعمالی در شهرهای زرد و نارنجی پابرجا ماند، درباره تغییر ساعت ممنوعیت تردد شبانه در همه شهرها خاطرنشان کرد: تردد از ساعت 21 تا 3 بامداد در همه شهرهای کشور ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات محدودیت «تردد شبانه» در کشور اعلام شد/ کاهش80 درصدی مرگ و میر کرونایی

جزییات محدودیت «تردد شبانه» در کشور اعلام شد/ کاهش80 درصدی مرگ و میر کرونایی