مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 13:552021-02-01اقتصادي

سرمایه گذاری میلیاردی در طرح های سمنان/ مجتمع فرهنگی سمنان در دست پیگیری است


فرماندار شهرستان سمنان از افتتاح و کلنگ زنی 77 پروژه عمرانی و اقتصادی در دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: مجتمع فرهنگی سمنان در دست پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، نادر فخری ظهر امروز در نشست خبری، با اشاره به برنامه های دهه مبارک فجر در سمنان اظهار کرد: در شهرستان سمنان، 77 پروژه در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود که از این تعداد، 49 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 113 میلیارد تومان و 14 پروژه سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر 337 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

او افزود: همچنین 14 پروژه در دهه فجر انقلاب اسلامی سال 99 در شهرستان سمنان با اعتباری بالغ بر 57 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

فرماندار شهرستان سمنان اظهار کرد: پروژه مجتمع بزرگ فرهنگی سمنان نیز در دست پیگیری است و به زودی انتخاب پیمانکار انجام و بعد از دهه فجر، کلنگ آن به زمین زده می شود.

تشکیل قرارگاه عملیاتی مدیریت کرونا فرماندار شهرستان سمنان همچنین با اشاره به تشکیل قرارگاه عملیاتی مقابله و مدیریت کرونا در شهرستان سمنان اظهار کرد: این قرارگاه همچنان در حال فعالیت است و متناسب با مأموریت ها، رسالت ها و انتظارات موجود به ایفای نقش می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری میلیاردی در طرح های سمنان/ مجتمع فرهنگی سمنان در دست پیگیری است

سرمایه گذاری میلیاردی در طرح های سمنان/ مجتمع فرهنگی سمنان در دست پیگیری است