مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 14:052021-02-01اقتصادي

تحقق اهداف فولاد، نیازمند انسجام اجزای زنجیره است


برای تحقق اهداف زنجیره فولاد، نیازمند انسجام و هماهنگی بیشتری درون اجزای این زنجیره هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفری - رییس هیات عامل ایمیدرو -که امروز در هفتمین همایش استیل پرایس در جمع مدیران و کارشناسان صنعت فولاد سخن می گفت، تصریح کرد: برای برنامه ریزی دقیق و عملیاتی، ارتباط بیشتر و سازمان یافته از بخش های بالادستی همچون اکتشاف تا حلقه های پایین زنجیره، ضرورت دارد.

وی چنین انسجامی را سبب ساز توسعه، رشد اشتغال و سرمایه گذاری دانست و اظهار داشت: با فعالیت سیستمی و سازماندهی مطلوب بین اجزای زنجیره، می توان اهداف توسعه ای بخش معدن و صنایع معدنی و به ویژه فولاد را محقق کرد.

برنامه جدید حفاری وی مهمترین نیاز فعلی زنجیره فولاد را اکتشاف ذکر کرد و گفت: بیشترین حفاری صورت گرفته در طول یکسال در محدوده 150 هزار متر بوده اما اکنون ایمیدرو با فعال سازی توانمندی های داخلی برنامه افزایش قابل توجه حفاری را پیش رو دارد.

جعفری با اشاره به پهنه ها و آنومالی های کشف شده سال های اخیر، ادامه داد: با احتساب فعالیت بخش خصوصی و ورود ماشین آلات جدید، باید در گام بعدی به فکر حفاری در مقیاس های بالا باشیم تا بدین ترتیب زمینه تامین مواد اولیه مورد نیاز زنجیره فولاد و دیگر زنجیره های مواد معدنی فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق اهداف فولاد، نیازمند انسجام اجزای زنجیره است

تحقق اهداف فولاد، نیازمند انسجام اجزای زنجیره است