مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 14:352021-02-01سياسي

نابودی تدریجی بیمارستان امام رضا(ع) بجنورد


سید محمد جعفری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره موضوع تخریب بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد اظهار کرد: - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم خراسان شمالی گفت: بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد به سوی تعطیلی سوق داده می شود و مسئولان ذی ربط قصد دارند با تعطیلی تدریجی بخش های مختلف بیمارستان، آن را به ورطه نابودی بکشند.

سید محمد جعفری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره موضوع تخریب بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد اظهار کرد: برخی معتقدند که گذاشتن نام امام رضا (ع) بر روی بیمارستان امری اشتباه است.

ابتدا باید گفت، کسی صلاحیت نام گذاری را دارد که متخصص این امر باشد و مجموعه امام رضا (ع) یک بیمارستان بوده و درمانگاه نیست.

بخش اعصاب و روان این بیمارستان به عنوان تنها مرکز اعصاب و روان استان باوجود 6 نیروی روان پزشک، خدمات تخصصی و بهینه ای ارائه می دهد.

جعفری با توجه به اینکه ضریب اشغال تخت بخش اعصاب و روان این بیمارستان به طور میانگین 80 درصد برآورد شده است، افزود: کلینیک روان پزشکی، روان درمانی، کلینیک رادیولوژی، سونوگرافی و بخش اورژانس نیز خدمات ویژه ای به مردم ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابودی تدریجی بیمارستان امام رضا(ع) بجنورد

نابودی تدریجی بیمارستان امام رضا(ع) بجنورد