مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 15:202021-02-01ورزشي

قحط الرجال در وزنه برداری ایران/ رقابت صوری علی مرادی و مثلث رفقای همیشگی


انتخابات فدراسیون بین المللی وزنه برداری در حالی برگزار خواهد شد که چهار نماینده تکراری ایران در این دوره باز هم شرکت خواهند کرد و خبری از نفرات جدید نیست.

- گروه ورزشی جی پلاس، پس از برکناری تاماش آیان از ریاست فدراسیون جهانی وزنه برداری (IWF) به دلیل اتهام به دوپینگ سیستماتیک و فساد مالی، این رشته دستخوش حواشی زیادی شد.

پس از گذشت مدت ها از اتفاقات نگران کننده قرار است انتخابات این فدراسیون 26 و 27 ماه مارس میلادی (ششم و هفتم فروردین) در شهر استانبول برگزار شود.

با اتمام زمان قانونی ثبت نام در این انتخابات اعلام شد علی مرادی ریاست فدراسیون وزنه برداری ایران به همراه سه تن دیگر مدعی حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون بین المللی شده اند.

مرادی در پست های مدیریتی (ریاست، دبیر کل، نایب رییس اول، نواب رییس و هیات اجرایی )، محسن بیرانوند در پست کمیته مربیان و تحقیقات، داود باقری در برای حضور در کمیته پزشکی و علیرضا قریشی برای حضور در کمیته فنی باید با دیگر کاندیداها رقابت کنند.

مسئله قابل توجه در این میان حضور هر چهار نماینده ایران در انتخابات گذشته است که تنها محسن بیرانوند موفق به کسب رای در کمیته مربیان و تحقیقات شد و باز هم علی مرادی تصمیم گرفته افرادی خارج از فدراسیون را وارد این دوره از انتخابات نکند و جای خالی چهره های شاخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قحط الرجال در وزنه برداری ایران/ رقابت صوری علی مرادی و مثلث رفقای همیشگی

قحط الرجال در وزنه برداری ایران/ رقابت صوری علی مرادی و مثلث رفقای همیشگی