مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 15:202021-02-01ورزشي

امام جمعه بردسکن: ساخت یک سالن ورزشی در روستای سیف آباد منتظر تخصیص اعتبار است


امام جمعه بردسکن با اشاره به اینکه دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بوجه سال گذشته در سفر به این شهرستان قول ساخت یک سالن ورزشی درروستای سیف آباد را داده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، حجت الاسلام علی اصغر امینی عصر امروز در جمع مردم بردسکن با اشاره به سفر محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی به بردسکن که طی هفته های اخیر انجام شد، اظهار کرد: یکی از مطالبات مردم از مسئولان این است که مصوبات این سفر را برای مردم با شفافیت بیان کنند و به وعده هایی که در این سفرها گفته می شود عمل کنند، نه اینکه این وعده ها روی کاغذ باقی بماند.

امام جمعه بردسکن با اشاره به اینکه دکتر نوبخت رییس  سازمان برنامه و بوجه سال گذشته در سفر به این شهرستان قول ساخت یک سالن ورزشی درروستای سیف آباد را داده بود، گفت: متاسفانه ساخت ان سالن ورزشی طی یک سال گذشته منتظر تخصیص بودجه است.

وی عنوان کرد: در سفر استاندار خراسان رضوی هم وعده هایی داده شد که می طلبد این وعده ها اجرایی شود، نه اینکه فقط جنبه شعاری و تبلیغاتی داشته باشد.

 نباید مدیران کشوری و استانی فقط خستگی خود را به شهرستان بیاورند امام جمعه بردسکن با بیان اینکه یکی از برنامه های دولت توجه به مناطق دور دست است، گفت: بردسکن که بیش از 25 سال است به شهرستان ارتقا پیدا کرده و از مرکز خراسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بردسکن: ساخت یک سالن ورزشی در روستای سیف آباد منتظر تخصیص اعتبار است

امام جمعه بردسکن: ساخت یک سالن ورزشی در روستای سیف آباد منتظر تخصیص اعتبار است