مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 16:452021-02-01ورزشي

فرار شهرداری آستارا از صدر جدول/باخت شهرداری در مقابل قشقایی شیراز


دیدار دو تیم قشقایی شیراز و شهرداری آستارا در ورزشگاه پارس شیراز در هفته دوازدهم از رقابت های لیگ یک آزادگان با نتیجه یک بر صفر به سود قشقایی شیراز به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، شهرداری آستارا و قشقایی شیراز، دریکی از دیدارهای هفته دوازدهم لیگ دسته یک لیگ آزادگان در ورزشگاه پارس شیراز مقابل هم صف آرایی کردند؛ که در پایان این بازی، قشقایی شیراز موفق شد چوکا را با یک گل شکست دهد.

داریوش هرمزی سرمربی قشقایی شیراز بازیکنانی چون رضا کاخساز، امین هاشمی فر، محمد آژیر، علی آزادمنش، علی درخشان، مهدی داغر، رضا مرادی، علی حسامی، روح الله صفویان، جعفر حسین پور و مرتضی سنجانکی را در ترکیب خود جای داد همچنین پایان رأفت سرمربی شهرداری آستارا نیز آیدین مسعودی، محمد آزادطلب، یاشین سزاوار، رضا فخری، آرمین منفرددوست، مهرگان گلبرگ، جابر نصیری، محمدابراهیم رضازاده، سعید طالبی، آرش افشین و پژمان ثباتی را در ترکیب خود داشت.

قشقایی شیراز که به امید کسب امتیاز حداقلی به میدان آمده بود، با دست پر و با سه امتیاز بازی را به نفع خود به پایان رسانید.

اگرچه در نیمه اول بازی حاضرین در ورزشگاه شاهدبازی کسالت بار و بدون گل بودند، اما در نیمه دوم بازی شرایط کاملاً تغییر کرد و شاهدبازی مهیجی بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار شهرداری آستارا از صدر جدول/باخت شهرداری در مقابل قشقایی شیراز

فرار شهرداری آستارا از صدر جدول/باخت شهرداری در مقابل قشقایی شیراز