موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان تامين اجتماعي - وزير دفاع اسراييل - برنامه و بودجه - فرمانده انتظامي ملاير - دبير جشنواره فيلم فجر - رييس كميسيون آموزش مجلس - هزينه درمان - ليگ برتر بانوان كشور - يگان حفاظت محيط زيست فارس - كنگره - جان چمپيون - علي آقا محمدي - لباس آرژانتين - حقوق و مزايا - رديابي گوشي هاي سرقتي - لوله گستر اسفراين

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 17:252021-02-01بين الملل

برنی سندرز: حزب جمهوریخواه باید تصمیم اساسی بگیرد


سناتور ایالت ورمونت آمریکا با نزدیک شدن به موعد دومین استیضاح ترامپ هشدار داد: حزب جمهوریخواه باید تصمیم اساسی بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت آمریکا امروز دوشنبه با انتشار پیامی توییتری از آن دسته از جمهوریخواهانی که از دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین کشورش پس از حادثه حمله به کنگره در روز 6 ژانویه سال جاری میلادی حمایت کردند، به شدت انتقاد کرد.

سناتور ایالت ورمونت آمریکا با نزدیک شدن به موعد دومین استیضاح ترامپ در این ارتباط نوشت: حزب جمهوریخواه باید تصمیم اساسی بگیرد.

آیا این یک حزب محافظه کار خواهد بود که در یک جامعه دموکراتیک فعالیت می کند؟ یا این یک حزب استبدادی است که بر اساس دروغ بزرگ، تئوری های توطئه و خشونت بنا شده باشد؟ نمی تواند هر دو باشد.

این در حالیست که روزنامه آمریکایی واشنگتن پُست پیشتر اعلام کرده بود که مقامات فدرال آمریکا 2 زن را به اتهام ارتباط با حوادث کنگره این کشور در 6 ژانویه 2021 بازداشت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه آمریکایی واشنگتن پست، یکی از این افراد قصد داشت در جریان یورش 6 ژانویه به نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا شلیک کند.

گزارش این روزنامه آمریکایی در این خصوص حاکیست: در روز 12 ژانویه، اف بی آی ویدئویی از دون بانکرافت و دیانا سانتوس اسمیت در حال تَرک ساختم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنی سندرز: حزب جمهوریخواه باید تصمیم اساسی بگیرد

برنی سندرز: حزب جمهوریخواه باید تصمیم اساسی بگیرد