مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 17:502021-02-01ورزشي

مراسم معارفه رؤسای هیئت های ورزشی ارتش با حضور صالحی امیری


مراسم معارفه رؤسای هیئت های ورزشی ارتش با حضور رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

- جی پلاس، مراسم معارفه رؤسای هیئت های چهل وسه گانه ورزشی ارتش امروز با حضور سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این مراسم که تعدادی از میهمانان به صورت وبینار در آن شرکت داشتند، علاوه بر صالحی امیری، افراد دیگری همچون امیر دریادار حبیب الله سیاری رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رییس سازمان تربیت بدنی ارتش حضور داشتند.

امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی در این برنامه گزارشی از اهم فعالیت های تربیت بدنی آجا در حوزه ورزش قهرمانی ارائه کرد و نحوه همکاری و کمک این سازمان در امر ورزش قهرمانی و حرفه ای کشور و کسب عناوین متعدد در رقابت های بین المللی و لیگ های معتبر داخلی از طریق هیئت های ورزشی و پایگاه های قهرمانی ارتش را تشریح کرد.

رییس سازمان تربیت بدنی ارتش همچنین درباره چگونگی اعزام تیم های ورزشی ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به مسابقات برون مرزی از جمله رقابت های سیزم و نحوه تعاملات با کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش توضیحاتی ارائه کرد.

وی ضمن تشکر از حضور صالحی امیری در این برنامه، معرفی رؤسای جدید هیئت های ورزشی ارتش را آغاز فصل جدیدی از برنامه های ورزش ارتش عنوان کرد و گفت: هیئت های و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم معارفه رؤسای هیئت های ورزشی ارتش با حضور صالحی امیری

مراسم معارفه رؤسای هیئت های ورزشی ارتش با حضور صالحی امیری