مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 18:352021-02-01اقتصادي

بهره برداری از طرح های اقتصادی و عمرانی بروجرد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان از افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان بروجرد در دومین روز از دهه فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود ثمینی شامگاه دوشنبه در سخنانی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، گفت: پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان بروجرد با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد تومان سرمایه گذاری در دومین روز از دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت: طرح های افتتاح شده، زمینه اشتغال حدود 500 نفر از جوانان شهرستان بروجرد را فراهم می آورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده سه طرح به نمایندگی از سایر پروژه های شهرستان بروجرد در سفر امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.

ثمینی افزود: کارخانه تولید دوربین مداربسته با ظرفیت تولید 300 هزار دستگاه در سال، کارخانه نورد آلومینیوم با ظرفیت تولید 6 هزار تن ورق آلومینیوم در سال و فاز دوم میدان تره بار شامل سی و دو باب مغازه با اشتغال زایی برای 150 نفر از مهمترین طرح های شهرستان بروجرد در دومین روز از دهه مبارکه فجر است که افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به لزوم حضور بخش خصوصی در بحث سرمایه گذاری، یادآور شد: با مشارکت بخش خصوصی رقمی بالغ بر 50 میلیارد تومان در این پروژه ها س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از طرح های اقتصادی و عمرانی بروجرد

بهره برداری از طرح های اقتصادی و عمرانی بروجرد