مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 19:152021-02-01سياسي

هیج گزارشی مبنی بر وجود آنفولانزای پرندگان در آذربایجان شرقی اعلام نشده است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: هیج گزارشی مبنی بر وجود آنفولانزای پرندگان در سطح استان اعلام نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اکبر فتحی در جلسه پیشگیری و مقابله با ویروس انفولانزای فوق حاد پرندگان، سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی به میهن و ایام الله دهه فجر را تبریک گفت و از اقدامات اداره کل دامپزشکی استان در راستای پیشگیری از ویروس آنفلوآنزای پرندگان فوق حاد قدردانی کرد.

وی به مقایسه گسترش ویروس کرونا و آنفلوآنزای پرندگان پرداخت و گفت: سرعت گسترس ویروس آنفلوآنزای مانند کرونا زیاد است و می تواند سطح بیشتری از جامعه را تحت الشعاع قرار دهد باید از شیوع این بیماری جلوگیری کرد.

فتحی در ارتباط با ویروس آنفلوآنزای پرندگان گفت: حدود 2 هزار و 500 نفر در مرغداری ها، کشتارگاه ها و بخش های دیگر با این بیماری به طور مستقیم درگیر هستند و انسان برای حفظ جان خود باید با این بیماری مبارزه کرده و از شیوع آن پیشگیری کند.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان از حضور دکتر ماکنعلی در رأس سازمان دامپزشکی کل کشور ابراز خشنودی کرد و گفت: وی با درک موضوع شیوع بیماری های ویروسی، به تولید و استفاده از واکسن تاکید دارند و نقش واکسن را در مقابله با بیماری های ویروسی پرندگان مؤثر دانسته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیج گزارشی مبنی بر وجود آنفولانزای پرندگان در آذربایجان شرقی اعلام نشده است

هیج گزارشی مبنی بر وجود آنفولانزای پرندگان در آذربایجان شرقی اعلام نشده است