مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 23:502021-02-01اقتصادي

احیا واحدهای راکد دغدغه اصلی مجموعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد


معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خوشبختانه در سال جاری 27واحد راکد به چرخه تولید بازگشته است و هم اکنون به دنبال تکمیل زنجیره تولید هستیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، حشمت اله صمیمی دوست در بازدید و رفع موانع از کارخانه ماشین سازی پارس گچساران اظهار کرد: در دهه فجر امسال  اولین واحدی اقتصادی است که از آن بازدید به عمل آمده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در یک سال گذشته تحولی عظیمی در زمینه اشتغال در پتروشیمی گچساران به وجود آمد به گونه ای که در سال گذشته تنها  200نفر اعم از نیروی پیمانکار و فضای سبز در پتروشیمی مشغول به کار بودند اما در حال حاضر بیش از  2500نفر در این مجموعه عظیم مشغول به کار هستند.

معاون اقتصادی استاندار با تقدیر و تشکر از مدیرعامل پتروشیمی عنوان کرد: این کار حیدریان بی نظیر است  چرا که شاید کسی فکرنمی کرد که در چنین استان محرومی بتواند این گونه اشتغالزایی ایجاد شود.

وی با اشاره به راه اندازی پلی اتیلن سنگین  در گچساران گفت: هم اکنون در سطح استان 3 طرح پتروشیمی در استان داریم که نقطه قوتی برای استان است.

 صمیمی دوست با اشاره به نامگذاری سال به جهش تولید ابراز کرد: در طول این یک سال که مزین شده به جهش تولید اقدامات خوبی در سطح استان صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیا واحدهای راکد دغدغه اصلی مجموعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد

احیا واحدهای راکد دغدغه اصلی مجموعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد