مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 04:302021-02-02اقتصادي

8 سال انتظار برای سقفی ناقابل/ پیمانکار تمایلی به تکمیل ساختمان ندارد!


اهالی مجتمع مسکونی 480 واحدی، واقع در بلوار خرمرودی حدود 8 سال است که چشم انتظار دریافت کلید خانه خود و خانه دار شدن هستند این در حالی است که ساختمان به صورت نیمه کاره رها شده است.

- ، واقع در بلوار خرمرودی یکی از هزاران  خانه ای است که حدود 8 سال است به صورت نیمه کاره رها شده؛ صاحبانی که این روزها در سردرگمی عجیبی به سر می برند و کماکان چشم انتظار بیرون آمدن از این بلاتکلیفی اند.

بی توجهی صاحبان این پروژه یکی از دلایلی است که باعث شده همچنان این پروژه نیمه کاره رها شود و افراد را سالیان سال برای خانه دار شدن معطل نگه دارد.

صاحبان این واحدها در بلوار خرمرودی هر کدام می توانند پیرو بندها و قوانین مربوطه عمل کنند تا تکلیف این 480 واحد مسکونی برای همیشه حل و فصل شود.

بیش از چندین سال است بی توجهی به مشکلات این ساختمان از سوی مالک پروژه بر ساکنین اعمال شده و شعارهای زیادی در این  خصوص داده شده؛ این روند اگر ادامه یابد و مجتمع تکمیل نشود شاهد مرگ کودکان و ساکنین این مجتمع به خاطر نبود حفاظ راه پله و ده ها مشکل دیگر خواهیم بود.

  حال در خصوص مشکلات این مجتمع در ایلام جمعی از ساکنین در گفت و گو با گزارشگر فارس خواستار مرتفع کردن هر چه سریع تر مشکلات این مجتمع شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 سال انتظار برای سقفی ناقابل/ پیمانکار تمایلی به تکمیل ساختمان ندارد!

8 سال انتظار برای سقفی ناقابل/ پیمانکار تمایلی به تکمیل ساختمان ندارد!