مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 05:102021-02-02سياسي

بازگشت «پرنده نجاتگر» به میانه


بالگرد اورژانس هوایی شهرستان میانه که بخاطر نبود آشیانه به شرکت اجاره دهنده فرستاده شده بود با پیگیری رسانه ها و مسوولان به این شهرستان برگردانده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس میانه، اورژانس هوایی میانه بخاطر نبود آشیانه پرکشید و به شرکت برگردانده شد .

این خبری بود که چندی پیش در رسانه ها منتشر و با واکنش مسوولان این شهرستان مواجه شد.

امام جمعه میانه در واکنش به این خبر گفت: هیچ مسوولی حق ندارد امکانات شهرستان میانه را به بهانه های واهی به شهر یا استان دیگر بفرستد .

یعقوب شیویاری نماینده سابق مردم میانه در مجلس که با پیگیری های او اورژانس هوایی میانه فعالیت خود را آغاز کرد، طی توییتی اعلام کرد: انتقال بالگرد خسارات جبران ناپذیری به شهرستان میانه وارد خواهد کرد .

  موضوعی که صومی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ضمن تکذیب انتقال بالگرد آن را اینگونه توضیح داد: بالگرد اورژانس هوایی شهرستان میانه هر سال برای اورهال به شرکتی که اجاره  گرفته می شود فرستاده شده است .

اما هنربر مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی نیز در پاسخ به انتقادها گفت: اقدامات مربوط به احداث آشیانه در میانه در حال انجام است و حدود یک میلیارد از اعتبارات این کار تامین و مناقصه هم انجام شده و به زودی این مشکل حل می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت «پرنده نجاتگر» به میانه

بازگشت «پرنده نجاتگر» به میانه