مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 05:152021-02-02سياسي

سمینار «حیات طیبه حضرت زهرا(س)» در زنگبار برگزار شد


با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تانزانیا، سمینار «حیات طیبه حضرت زهرا(س)» در زنگبار برگزار و از حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی ناب زنان مسلمان یاد شد.

- با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تانزانیا، سمینار حیات طیبه حضرت زهرا(س) در زنگبار برگزار و از حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی ناب زنان مسلمان یاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به مناسبت فرارسیدن میلاد بانوی بزرگ اسلام حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س)، مؤسسه اهل بیت (ع) در زنگبار با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تانزانیا اقدام به برگزاری سمینار حیات طیبه حضرت زهرا (س) کرد.

این مراسم با سخنرانی صدیقه غلام عباس و زرین حسن در رابطه با حضرت زهرا (س) الگوی زن مسلمان آغاز شد و با سخنان خانم نیلم مانجی از شهر دارالسلام در رابطه با عظمت و بزرگی حضرت زهرا (س) و روز مادر ادامه یافت.

وی اظهار کرد: امام خمینی روز ولادت حضرت زهرا (س) را روز مادر اعلام کرده و تأکید کرده اند بانوان و به خصوص مادران در تربیت اولاد خود از زندگانی حضرت زهرا (س) الگو بگیرند.

سخنران بعدی این مراسم، خانم زینب والجی بود.

وی بر مسئله حجاب اسلامی تأکید کرد و افزود: همین حجاب است که به یک زن مسلمان عزت و شرافت بخشیده است و در آیات قرآن کریم به رعایت حرمت ها و محرم و نامحرم اشاره شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمینار «حیات طیبه حضرت زهرا(س)» در زنگبار برگزار شد

سمینار «حیات طیبه حضرت زهرا(س)» در زنگبار برگزار شد