مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 05:302021-02-02اقتصادي

سهمیه جدیدی برای ثبت نام مسکن ملی در ابرکوه نداریم


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ابرکوه گفت: تاکنون 460 نفر در طرح اقدام ملی مسکن ابرکوه ثبت نام کرده و در حال حاضر سهمیه جدیدی در سامانه برای شهر ابرکوه تعریف نشده است.

- ایسنا/یزد رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ابرکوه گفت: تاکنون 460 نفر در طرح اقدام ملی مسکن ابرکوه ثبت نام کرده و در حال حاضر سهمیه جدیدی در سامانه برای شهر ابرکوه تعریف نشده است.

حمیدرضا چاکرالحسینی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: پس از ثبت نام و واریز وجه توسط قریب به 460 نفر از مردم شهرستان ابرکوه در طرح اقدام ملی مسکن، در حال حاضر سهمیه ای برای شهر ابرکوه در سامانه تعریف نشده و تا اطلاع ثانوی ثبت نام جدیدی صورت نمی گیرد.

وی در رابطه با روند اجرایی طرح نامبرده نیز خاطرنشان کرد: براساس آخرین تصمیمات اخذ شده در استانداری با حضور معاون بنیاد مسکن کل کشور و محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مقرر شد طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان به صورت انبوه سازی انجام شود.

چاکرالحسینی ادامه داد: در فاز اول اجرای طرح برای زمین هایی که تحویل شده، تهیه نقشه ها انجام شده است و در حال پیگیری امور مربوط به اخذ پروانه ساختمانی هستیم.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ابرکوه در پایان عنوان کرد: تعدادی از نقشه های ساختمانی نیز توسط نمایندگی نظام مهندسی شهرستان تهیه و تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه جدیدی برای ثبت نام مسکن ملی در ابرکوه نداریم

سهمیه جدیدی برای ثبت نام مسکن ملی در ابرکوه نداریم