مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 05:452021-02-02اقتصادي

بارگذاری جمعیت در فردیس و کرج ممکن نیست/ایجاد شهرک جدید در غرب استان البرز


مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با بیان اینکه تراکم جمعیتی فردیس و کرج بیش از حد مجاز است، گفت: مجموعه حاکمیتی و شورای برنامه ریزی استان این سیاست را در پیش گرفتند که بارگذاری بیش از حد و بدون برنامه در کرج و فردیس نداشته باشیم و توسعه شهر را به سمت غرب و جنوب غرب استان ببریم.

- رضا خالقی، مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه در حوزه مسکن و شهرسازی تحول عظیمی اتفاق افتاده است، گفت: آزادراه کرج به قزوین به صورت پنج بانده توسعه پیدا کرد، آزادراه تهران شمال  قطعه یک افتتاح شد و قطعه 2 پیشرفت مناسبی دارد، ادامه پروژه همت تا جاده چالوس افتتاح شده، کنار گذرشمالی نیز در دست اقدام است و پیشرفت مناسبی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با بیان اینکه آزادراه چرمشهر-آبیک (غدیر) به عنوان کمربند سوم استان های تهران و البرز به زودی به بهره برداری می رسد، افزود: محور طالقان-هشتگرد به زودی به زیر بار ترافیک می رود، راه های اشتهارد، نجم آباد، نظر آباد نیز 30 کیلومتر افتتاح شده است.

خالقی به طرح های مختلف مسکن در دوران پس از انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: طرح های مختلف زمین شهری، تفکیک اراضی و واگذاری به صورت گروهی، انفرادی و تعاونی، طرح مسکن استیجار که برخی خانوارها صاحب خانه شدند و ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارگذاری جمعیت در فردیس و کرج ممکن نیست/ایجاد شهرک جدید در غرب استان البرز

بارگذاری جمعیت در فردیس و کرج ممکن نیست/ایجاد شهرک جدید در غرب استان البرز