مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 05:552021-02-02سياسي

کلیات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق به صورت مشروط رأی آورد


سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال 1400 در این کمیسیون، گفت: کلیات بودجه به صورت مشروط در کمیسیون تلفیق رای آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رحیم زارع در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه سال 1400 اظهار داشت: لایحه بودجه سال 1400 دولت بر اساس قوانین به کمیسیون تلفیق ارجاع و با حضور مسئولان دستگاه های ذیربط مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و آنچه به عنوان مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه ارائه می شود نتیجه رأی گیری و مجموع نظرات اعضای این کمیسیون است.

هر چند برخی افراد با کلیات لایحه دولت موافق نبودند اما به صورت مشروط کلیات این لایحه رأی آورد و اصلاح شد.

وی با اشاره به مقایسه آماری لایحه بودجه و گزارش کمیسیون تلفیق، افزود: رقم درآمدها در لایحه دولت 317هزار میلیارد تومان بود که بر اساس مصوب کمیسیون تلفیق به 455 هزار میلیارد تومان تغییر یافت.

سخنگوی کمیسیون تلفیق اظهار داشت: دولت در بخش واگذاری های دارایی های سرمایه ای 252 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته بود که این مبلغ در مصوبه کمیسیون به 368 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

همچنین در مورد واگذاری دارایی های مالی دولت در لایحه 208 هزار میلیارد تومان در نظر گرفت که کمیسیون تلفیق آن را با 370 هزار میلیارد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق به صورت مشروط رأی آورد

کلیات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق به صورت مشروط رأی آورد