مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 05:552021-02-02پزشكي

تشدید مراقب ها در پایانه مرزی میرجاوه


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میرجاوه سیستان وبلوچستان گفت: با شیوع گونه انگلیسی کووید 19 در کشورهای اروپایی نمونه برداری از مسافرین ورودی پاکستان با شدت بیشتری در حال انجام می باشد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میرجاوه سیستان وبلوچستان گفت: با شیوع گونه انگلیسی کووید 19 در کشورهای اروپایی نمونه برداری از مسافرین ورودی پاکستان با شدت بیشتری در حال انجام می باشد.

دکتر مصطفی احمدی مقدم در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون همکاران ما دستورالعمل های ویژه ای برای حفاظت از سلامت ایران اسلامی در نقاط مرزی را اجرایی نموده اند گفت: از زمان بازگشایی مرز میرجاوه بصورت رسمی، همکاران مستقر در پایانه مرزی میل 72 شهرستان از کلیه مسافرین ورودی به کشور رپید تست کووید اخذ می کنند و از زمان شیوع کنت کووید (گونه انگلیسی کووید) در اروپا حساسیت شدیدتری در خصوص بررسی سابقه سفر و نیز نمونه برداری از مسافرین ورودی از مبدا پاکستان در حال اجراست.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میرجاوه ادامه داد: از ابتدای دی ماه تاکنون بالغ بر 1200 رپید تست کووید در پایانه مرزی از مسافرین ورودی گرفته شده است و تعداد 11 مورد مثبت پاکستانی کشف و از ورود این افراد به کشور ممانعت بعمل آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید مراقب ها در پایانه مرزی میرجاوه

تشدید مراقب ها در پایانه مرزی میرجاوه