مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 06:002021-02-02اقتصادي

ماسک بی توجهی بر چهره مردم/ مراکز تجاری اردبیل شلوغ و نگرانی ها چند برابر شد


این روزها خیابان های شهر اردبیل مملو از مردمی است که بدون ماسک به گشت و گذار و پاساژگردی می پردازند و این درحالیست که مسؤولان استان از احتمال وقوع پیک چهارم کرونا  که می تواند فاجعه ای را به همراه داشته باشد ابراز نگرانی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، شهر، حال و هوای دم عید را گرفته همه چی به روال قبل کرونا برگشته، رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری  اجتماعی و زدن ماسک کاهش یافته، گویی کرونا با پیک سوم خود تمام شده و مردم در خیابان ها و مراکز خرید به فکر عید و خرید هستند.

  خیابان ها و پیاده راه ها مملو از همشهریانیست که خطر درآغوش کشیدن کرونا را به جان می خرند؛ اغراق نمی کنم اما انگار همه به جای حفظ  سلامتی به فکر خرید و پاساژگردی افتادند و با آغوشی باز از ورود پیک چهارم کرونا استقبال می کنند.

  به راستی چه چیزی مردم را به این حد بی توجه به پروتکل های بهداشتی کرده است؟ آیا در پی  سختگیری محدودیت ها و تعطیلی بسیاری از کسب و کارها و رسیدن به وضعیت آبی، مردم در خیال باز نگشتن اوضاع به وضعیت قرمز هستند یا خسته از خانه نشینی دل به دریا زده و چشم بر سلامتی خود و اطرافیان بسته اند؟ در هیاهوی خیابان ها وارد مجتمع تجاری الماس شهر واقع در میدان شریعتی می شوم در میان انبوه جمعیت چهره های پوشیده از ماسک معدود است و این ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماسک بی توجهی بر چهره مردم/ مراکز تجاری اردبیل شلوغ و نگرانی ها چند برابر شد

ماسک بی توجهی بر چهره مردم/ مراکز تجاری اردبیل شلوغ و نگرانی ها چند برابر شد