مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 06:152021-02-02اجتماعي

ورود سامانه بارشی به آسمان لرستان از روز پنجشنبه


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی لرستان گفت: روز پنج شنبه یک سامانه بارشی جدید وارد لرستان می شود، که بر اساس پیش بینی ها بارش های این سامانه از سامانه هفته گذشته بیشتر خواهد بود.

- زینب اکبری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: سامانه بارشی که از در روزهای گذشته در استان فعال بود باعث شد که به صورت میانگین شاهد 14 میلی متر بارندگی در لرستان باشیم.

وی با بیان اینکه شهرستان دورود با بارش 20 میلی متری بیشترین بارندگی را به خود اختصاص داده است، افزود: این سامانه بارشی باعث شد تمام مناطق سردسیری و کوهستانی استان شاهد بارش برف باشند و شهر نورآباد با 13 سانتی متر بارش برف بیشترین مقدار را به خود اختصاص داد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی لرستان بیان کرد: آسمان استان تا پایان روز چهارشنبه جو آرام و پایداری را تجربه می کند و طی این مدت شاهد افزایش سه درجه ای دمای روزانه و شبانه استان هستیم.

اکبری با اشاره به اینکه روز پنج شنبه یک سامانه بارشی جدید وارد لرستان می شود، تصریح کرد: بر اساس پیش بینی ها بارش های این سامانه از سامانه قبلی بیشتر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال زراعی تا به امروز به طور متوسط بارش در سطح استان 201 میلی متر بوده است همچنین طی این مدت بیشترین بارش مربوط به شهرستان دورود با 264 میلی متر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی به آسمان لرستان از روز پنجشنبه

ورود سامانه بارشی به آسمان لرستان از روز پنجشنبه