مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 06:202021-02-02اقتصادي

کاهش 75 درصدی فوتی های کرونا در تهران با اجرای طرح شهیدسلیمانی


فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: با اجرای طرح محله محور شهیدحاج قاسم سلیمانی، از ابتدای آذر ماه تا پایان دی ماه در تهران میزان بستری ها 63 درصد، - فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: با اجرای طرح محله محور شهیدحاج قاسم سلیمانی، از ابتدای آذر ماه تا پایان دی ماه در تهران میزان بستری ها 63 درصد، میزان مرگ و میر 75 درصد  و میزان بستری در بخش های ویژه 42 درصد کاهش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی با اشاره به آمار رو به افزایش بیماران کرونایی در تهران گفت: در حال حاضر 2100 بیمار در مجموع بیمارستان های استان تهران با تشخیص کرونا بستری هستند که نسبت به هفته گذشته افزایش داشته است.

به گفته دکتر زالی در 24 ساعت گذشته 6200 نفر به صورت سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی در استان تهران مراجعه کردند و 342 بیمار جدید در بیمارستانها بستری شدند که 110 نفر از آنان در بخش های مراقبت ویژه تحت مراقبت قرار گرفتند.

وی با اشاره به این که افزایش شاخص ها ممکن است سرآغاز بروز خیز چهارم بیماری در تهران باشد افزود: ممکن است بخشی از این خیز در تقارن با ایام پایانی سال قرار گیرد و سبب شود روزهای تلخ سال گذشته را دوباره تجربه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 75 درصدی فوتی های کرونا در تهران با اجرای طرح شهیدسلیمانی

کاهش 75 درصدی فوتی های کرونا در تهران با اجرای طرح شهیدسلیمانی