مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 06:452021-02-02فناوري

میمون ما می تواند بازی کامپیوتری انجام دهد!


به نظر می رسد شرکت نورالینک(Neuralink) متعلق به ایلان ماسک(Elon Musk) که روی تراشه های ایمپلنت ارتباط مغز و رایانه کار می کند، شروعی قوی داشته است.

- به نظر می رسد شرکت نورالینک(Neuralink) متعلق به ایلان ماسک(Elon Musk) که روی تراشه های ایمپلنت ارتباط مغز و رایانه کار می کند، شروعی قوی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از بیزینس اینسایدر، ایلان ماسک در برنامه ی Good Time Show گفت که ما اکنون میمونی داریم که تراشه ای بی سیم در جمجمه اش قرار دارد و می تواند با استفاده از مغزش بازی های کامپیوتری انجام دهد! وی افزود: چیزی که می خواهیم بفهمیم این است که آیا میمون ها می توانند با یکدیگر بازی پونگ انجام دهند.

اگر بتوانند بسیار جالب خواهد بود.

شرکت نورالینک سال هاست که رابط های عصبی را بر روی حیوانات آزمایش می کند و در فیلمی که سال گذشته منتشر شد نشان دادند که در حال کار روی یک خوک به نام گرترود(Gertrude) هستند.

در آن ویدیو نورالینک نشان داد که می تواند با استفاده از تراشه ای با سیم در مغز حیوان فعالیت های آن را ثبت و پیش بینی کند.

اما ماسک می گوید: در پروژه ی میمون هایی که بازی کامپیوتری می کنند از تراشه ای بی سیم استفاده شده است که به حیوان کمک می کند یک رابط الکتریکی را تنها با استفاده از مغز خود کنترل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میمون ما می تواند بازی کامپیوتری انجام دهد!

میمون ما می تواند بازی کامپیوتری انجام دهد!