مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 07:102021-02-02سياسي

هنوز 3 هزار شهید مفقودالاثر هستند/ طرح «جست وجوی نور» ادامه می یابد


جانشین کمیته جست وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در حال حاضر، سه هزار شهید مفقودالاثر در کل کشور وجود دارد و طرح تفحص شهدا به صورت جدی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار ناصر سعیدی صبح امروز در جلسه هماهنگی پیگیری امور شهدای مفقود استان سمنان که با حضور نمایندگان نیروهای مسلح و مسؤولان استان در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد، با تأکید بر لزوم گردآوری اطلاعات برای انجام عملیات تفحص اظهار کرد: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری، جست وجوی شهدای مفقودالاثر تا یافتن آخرین نفر است.

وی افزود: تفحص شهدای گمنام از بعد دینی، انسانی، اجتماعی، فرهنگی و تکریم خانواده شهدا دارای اهمیت زیادی است و هر چه قدر بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهیم، آثار فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ماندگار می شود و جزو ابعاد مهم زندگی و فرهنگ ما به خصوص نسل جوان خواهد شد.

سعیدی با بیان اینکه بازگشت شهدا به آغوش خانواده باعث شد تا آسیب های انسانی ناشی از جنگ کاهش یابد، ادامه داد: با تفحص شهدا و تحویل آن به خانواده ها، شاهد برگشت حیات و زندگی دوباره به خانواده هستیم.

جانشین کمیته جست وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بنا بر تدبیر رهبر معظم انقلاب، طرح تفحص شهدا به صورت جدی، سازماندهی شده و جهادی تحت عنوان جست وجوی نور در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز 3 هزار شهید مفقودالاثر هستند/ طرح «جست وجوی نور» ادامه می یابد

هنوز 3 هزار شهید مفقودالاثر هستند/ طرح «جست وجوی نور» ادامه می یابد