موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 07:152021-02-02اقتصادي

بهره برداری از 70 پروژه بزرگ گازرسانی در استان اصفهان


همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 70 پروژه گازرسانی در سطح استان اصفهان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/اصفهان همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 70 پروژه گازرسانی در سطح استان اصفهان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: به مناسبت دهه فجر سال جاری 70 پروژه گازرسانی با هزینه ای بالغ بر 624 میلیارد و 180 میلیون ریال در سطح استان اصفهان به بهره برداری می رسد.

سیدمصطفی علوی، از گازرسانی به شهر انارک به روش CNG خبر داد و افزود: در این طرح بیش از 690 خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از شرکت گاز استان اصفهان، وی اظهار کرد: گازرسانی به روستاهای فرح آباد، سهیل و سپرو از توابع شهرستان نایین و همچنین روستاهای چوپانان، چاه ملک و قادرآباد که این سه روستا به روش CNG انجام پذیرفته نیز افتتاح خواهد شد و در مجموع بیش از 1350خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی استان، برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، همچنین از افتتاح گازرسانی به چهار شهرک صنعتی، واقع در قمصر کاشان، شهرعسگران، اژیه و منطقه پرزان در شهرستان شهرضا، خبر داد و افزود: گازرسانی به 50 مرغداری در شهرستان نایین، کشتارگاه صنعتی نجف آباد و یک گلخانه در شهر علویجه از پروژه های مهم بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 70 پروژه بزرگ گازرسانی در استان اصفهان

بهره برداری از 70 پروژه بزرگ گازرسانی در استان اصفهان