مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 07:302021-02-02سياسي

هر 14 روز هشت زندانی توسط نیکوکاران استان تهران آزاد می شوند


امروز در اجرای دستور ریاست سازمان زندان ها مبنی بر ادای نذر هشتم، دومین گروه توسط نیکوکاران همکار با مرکز مراقبت بعد از خروج آزاد شده اند.

- مدیرکل زندان های استان تهران گفت: امروز در اجرای دستور ریاست سازمان زندان ها مبنی بر ادای نذر هشتم، دومین گروه توسط نیکوکاران همکار با مرکز مراقبت بعد از خروج آزاد شده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدحشمت اله حیات الغیب در نشستی با دومین گروه مددجویان نیازمند که با کمک نیکوکاران استان تهران آزاد شده بودند، اعلام کرد: نذر هشتم از برنامه های جدید سازمان زندان هاست که طی آن، هر ماه هشت نفر زندانی نیازمند با جلب رضایت شاکی نزد خانواده بازمی گردند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با کمک نیکوکاران استان تهران و زمینه هایی که در این استان وجود دارد، بجای هر ماه هشت نفر، هر دو هفته یک بار آزاد می شوند.

حیات الغیب همچنین گفت: با توسل به امام هشتم، ثامن الحجج(ع) از این به بعد راه کسب حلال را در پیش گیرید و در این راه مرکز مراقبت بعد از خروج، به صورت کامل آمادگی حمایت های مادی و معنوی را دارد.

وی ادامه داد: از ابتدای شروع دوران مقابله با کرونا، تعداد 34هزار بسته حمایتی بین خانواده های زندانیان نیازمند توزیع گردیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر 14 روز هشت زندانی توسط نیکوکاران استان تهران آزاد می شوند

هر 14 روز هشت زندانی توسط نیکوکاران استان تهران آزاد می شوند