مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 07:452021-02-02سياسي

گول رنگ بندی ها را نخوریم


رییس شبکه بهداشت خدابنده با اشاره به قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت آبی، تاکید کرد: مردم همانند روزهای گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی به پایداری این وضعیت اهتمام کنند.

- ایسنا/زنجان رییس شبکه بهداشت خدابنده با اشاره به قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت آبی، تاکید کرد: مردم همانند روزهای گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی به پایداری این وضعیت اهتمام کنند.

ایرج کریم فر در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه مردم نباید بهبود نسبی در رنگ بندی های کرونایی را ملاکی برای رعایت نکردن پروتکل ها تلقی کنند، اظهار کرد: در حال حاضر اجرای طرح شهید سلیمانی در قالب 140 تیم مراقبتی با 923 نفر عضو، 140 تیم حمایتی با 436 نفر عضو، 36 تیم نظارتی با 360 نفر عضو و 7 تیم تخصصی مراقبت در منزل با عضویت 25 نفر از پزشکان متخصص و عمومی، بسیجیان و .

به افراد نیازمند، آسیب دیده و آسیب پذیر ارائه خدمات دارند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر خدابنده از لحاظ رنگ بندی کرونایی در وضعیت آبی قرار دارد، تصریح کرد: برای تشخیص زودهنگام بیماری کرونا، از افراد آزمایشات کرونا به دو شکل PCR با اعلام نتیجه 72 ساعت و تست رپید یا سریع با اعلام نتیجه 20 دقیقه ای انجام می شود، به طوری که به ازای هر مورد مثبت از 20 نفر از اطرافیان آن فرد (خانواده ، همکاران، اقوام و دوستان مرتبط) تست کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گول رنگ بندی ها را نخوریم

گول رنگ بندی ها را نخوریم