مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 08:002021-02-02سياسي

رویکرد کمیته امداد استعداد یابی و توانمندسازی است


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: رویکرد برنامه های کمیته امداد استان قزوین استعداد یابی و توانمند سازی و خروج مددجویان از چرخه حمایتی است اما در این بین استمرار ارائه خدمت به برخی مددجویان به لحاظ شرایط سنی و جسمی آنها اجتناب ناپذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهرعلی حق گویان مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با حضور در شرکت پلاستیک پاک نهاد ضمن تقدیر از مشارکت مدیرعامل این شرکت در کمک به ایتام بیان کرد: توسعه فرهنگ انفاق در جامعه و خدمت به نیازمندان و محرومان رسالت محوری و اساسی این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: خدمت به محرومان زمانی به نتیجه مطلوب می رسد که فقیر برای همیشه فقیر باقی نماند و برای تحقق این امر از تمامی ظرفیت ها و روش ها استفاده می کنیم.

وی افزود: کمک به ازدواج دختران و پسران تحت حمایت، کمک به تحصیل دانش آموزان تحت حمایت، پرداخت کمک هزینه شهریه دانشجویان تحت حمایت، ایجاد اشتغال و تأمین مسکن از جمله برنامه های جدی این نهاد برای توانمندسازی مددجویان است.

حق گویان تصریح کرد: رویکرد برنامه های کمیته امداد استان قزوین استعدادیابی و توانمندسازی و خروج مددجویان از چرخه حمایتی است اما در این بین استمرار ارائه خدمت به برخی مددجویان به لحاظ شرایط سنی و جسمی آنها اجتناب ناپذیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد کمیته امداد استعداد یابی و توانمندسازی است

رویکرد کمیته امداد استعداد یابی و توانمندسازی است