مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 08:152021-02-02فرهنگي

حضور 132 روستا از مازندران در جشنواره روستاهای دوستدار کتاب


معاون فرهنگی و  رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از حضور 132 روستا و آبادی های عشایری استان مازندران در هفتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب خبر داد.

- ایسنا/مازندران معاون فرهنگی و  رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از حضور 132 روستا و آبادی های عشایری استان مازندران در هفتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، معصومه فرجی معاون فرهنگی و رسانه ای این اداره کل با بیان اینکه داوری جشنواره بر اساس شاخص های متعددی به انجام می رسد گفت: ارزیابی فعالیت هر روستا بر اساس نیازهای محلی، آیین های بومی و ارزش های دینی ، ملی و همچنین جلب مشارکت مردمی و پشتیبانی دستگاه های اجرایی برای تأمین هزینه ها و سرمایه گذاری از مؤلفه های مهم داوری جشنواره است.

معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: با توجه به شرایط ناشی از کرونا، فعالیت های فرهنگی با سختی بیشتری همراه شده ولی علاقمندان به مطالعه توانستند با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی، با خلاقیت های ویژه، با همراهی و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل کتابخانه های عمومی استان، بخشداری ها و دهیاری ها به انتشار فرهنگ مطالعه پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 132 روستا از مازندران در جشنواره روستاهای دوستدار کتاب

حضور 132 روستا از مازندران در جشنواره روستاهای دوستدار کتاب