مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 08:202021-02-02اقتصادي

طرح جامع سه شهر استان اردبیل در دست تهیه است


معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: طرح جامع سه شهر بیله سوار، گرمی و اصلاندوز در سالجاری در دست تهیه است که به زودی با تصویب نهایی به شهرداری ها برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

- باقرزاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تهیه طرح جامع شهرها از دهه 40 در ایران آغاز شده و همچنان مسئولیت این کار برعهده راه و شهرسازی است.

وی خاطرنشان کرد: در قالب طرح جامع و تفصیلی شهرها افق 10 ساله در توسعه شهرها پیش بینی می شود و بعد از اتمام طرح نیز بازنگری در طرح های جامع و تفصیلی مورد توجه قرار می گیرد.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: در این طرح ها ضوابط ساخت و ساز در مناطق بافت فرسوده و قدیمی شهر و همچنین شهرک های جدید کاملا مشخص شده و شهرداری ها موظفند براساس طرح جامع مجوز ساخت و ساز را صادر کنند.

باقرزاده گفت: حتی احداث واحدها در طبقات مختلف باید براساس طرح تفصیلی و جامع انجام شود و در این زمینه شورای عالی شهرسازی و معماری در استان تشکیل شده تا به صورت دقیق بر اجرای صحیح طرح های جامع و تفصیلی نظارت داشته و از هرگونه تخطی و تخلف در این زمینه جلوگیری کند.

وی رییس این شورا را استاندار و یا معاون عمرانی اعلام کرد و افزود: اعضای اصلی این شورا راه و شهرسازی به عنوان دبیرخانه این مجموعه، شهرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع سه شهر استان اردبیل در دست تهیه است

طرح جامع سه شهر استان اردبیل در دست تهیه است