مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 08:302021-02-02ورزشي

ملی پوشان تکواندو در تورنمنت بلغارستان شرکت می کنند


رییس سازمان تیم های ملی تکواندو اعلام کرد تیم ملی تکواندو برای آمادگی هرچه بیشتر و حضور قدرتمند در رویدادهای پیش رو تا پایان سال برنامه های مختلفی را پشت سر می گذارد که یکی از آنها حضور در تورنمنت بلغارستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، با درخواست فدراسیون تکواندو بلغارستان اردوی مشترک تکواندوکاران این کشور با ملی پوشان تکواندو ایران از روز 20 بهمن ماه در مرکز جهانی تکواندو کشورمان برگزار می شود.

آرش فرهادیان رییس سازمان تیم های ملی تکواندو با اشاره به این اردو اظهار داشت:تیم ملی تکواندو بلغارستان بنا بر درخواستی که مبنی بر برگزاری اردوی مشترک با ملی تکواندو کشورمان داشت با 7 هوگوپوش و فرزاد ذوالقدری به عنوان سرمربی این تیم از 20 بهمن وارد ایران می شوند تا 12 اسفند ماه تمرینات خود را پیگیری می کنند.

با توجه به شرایط همه گیری ویروس کرونا در بدو ورود تیم ملی بلغارستان از آنها تست کرونا گرفته می شود و در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد اردو آغاز می شود دو دیدار تدارکاتی هم برای این تیم ها در نظر گرفته شد که در حاشیه رقابت های لیگ برتر و دسته یک تکواندو به ترتیب با تیم های لوازم خانگی کن و دانشگاه آزاد اسلامی به رقابت می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوشان تکواندو در تورنمنت بلغارستان شرکت می کنند

ملی پوشان تکواندو در تورنمنت بلغارستان شرکت می کنند