مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 08:302021-02-02اقتصادي

تکرار تراژدی تلخ سفر غریبانه مهمانان مهاجر


مرگ پرندگان مهاجر در تالاب میانکانه در چهارمین روز هم ادامه داشت و در مجموع تلفات پرندگان مهاجر جمع آوری شده به عدد 331 لاشه رسیده است و معاون دامپزشکی کشور به منظور بررسی علت دقیق این پرندگان وارد مازندران شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، بهمن ماه امسال درحالی آغاز شد که تراژدی تلخ سفر غریبانه مهمانان مازندران دوباره تکرار شد.

پاییز امسال همانند سال های گذشته باتوجه به حضور پرتوجه به حضور پرندگان مهاجر نگرانی در ارتباط با بیماری های فصل سرما از جمله انفلوآنزای فوق حاد پرندگان شدت گرفت امسال هم به سراغ مازندران آمد و در آذر ماه امسال مازندران به عنوان کانون بیماری اعلام شد.

از آذر تا بهمن باتوجه به وجود نگرانی و تشدید پایش ها خبری مبنی بر تلفات پرندگان نداشتیم ولی طی روزهای اخیر تلفات پرندگان در تالاب میانکاله و خلیج گرگان نگرانی ها را بیشتر کرد که با انجام ازمایش ها با اطمینان اعلام شد که علت تلفات انفلوآنزای فوق حاد پرندگان و یا نیوکاسل نبوده است.

با ادامه پایش ها تعداد مرندگان تلف شده سه رقمی شد که همچنان هم لاشه پرندگان در حال جمع آوری است.

طی اطلاعیه روابط عمومی اداره کل حفاطت محیط زیست مازندران اعلام شد، وقوع تلفات غیرعادی در پرندگان مهاجر آبزی در تالاب بین المللی میانکاله و خلیج گرگان، عملیات پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار تراژدی تلخ سفر غریبانه مهمانان مهاجر

تکرار تراژدی تلخ سفر غریبانه مهمانان مهاجر