مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 08:402021-02-02سياسي

دولت در اجرای قانون یارانه معیشتی ناز و کرشمه می کند


در جریان یارانه معیشتی دیدیم که دولت چه ناز و کرشمه ای داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، روح اله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه) پارلمان در مخالفت با کلیات لایحه بودجه سال 1400، اظهار داشت: در جریان یارانه معیشتی دیدیم که دولت چه ناز و کرشمه ای داشت، بنابراین اگر روی کاغذ مسائل را اصلاح کنیم دولت زیربار اجرای آن نمی رود و جای جلاد و شهید را عوض می کنند و می گویند این بودجه مجلس است.

وی افزود: اقداماتی از جنس آزادسازی قیمت ها، قطع یارانه ها، کاهش هزینه های دولت، افزایش نرخ سوخت و فروش اموال دولتی در نسخه شوک درمانی از سوی صندوق بین المللی پول INF ارائه شده است.

وی ادامه داد: آن ها از سال ها قبل برای کشورهایی مثل ما چنین نسخه ای را دیده اند و قبل از اینکه ما دست به اصلاحات ساختاری و نهادی بزنیم شروع کرده ایم به اجرای نسخه شوک درمانی این صندوق که منجر به بیکاری سنگین، فساد گسترده و افزایش شکاف طبقاتی می شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: اصلاحات ساختاری مقدم بر اصلاحات پولی و مالی است و تا بانک های خصوصی سرکش را کنترل نکنید افزایش یارانه مردم تنها باعث فقر آن ها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در اجرای قانون یارانه معیشتی ناز و کرشمه می کند

دولت در اجرای قانون یارانه معیشتی ناز و کرشمه می کند