مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 08:402021-02-02اقتصادي

پایان بهسازی 7284 مسکن آسیب دیده از حوادث در فارس


مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس از اتمام بهسازی 7284 واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب دیده استان فارس خبر داد.

- عطاالله زمانی سه شنبه 14 بهمن در جمع خبرنگاران، با گرامیداشت چهل و دومین فجر انقلاب، گفت: واحدهای مسکونی بهسازی شده در جریان حوادث مختلف آسیب دیده بود و با استفاده از آورده متقاضیان و تسهیلات اعطایی، بهسازی و بازسازی شد.

زمانی گفت: برای بازسازی و بهسازی این تعداد مسکن شهری و روستایی 4661 میلیارد ریال هزینه شد که شامل آورده متقاضیان و تسهیلات کم بهره بود؛ البته بنیاد مسکن معادل آورده متقاضیان در این طرح ها، تسهیلات کم بهره یا بلاعوض تامین و پرداخت کرده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس، گفت: این واحدها در جریان سیل و زلزله طی سال های 98 و 99 دچار آسیب شده بود و بعد از تکمیل عملیات بهسازی و بازسازی در اختیار مالکان یا صاحبان آنها قرار گرفته است.

افتتاح 10 پروژه عمران روستایی وی همچنین از افتتاح و بهره برداری از 10 پروژه عمران روستایی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: پروژه های مورد نظر شامل طرح های بهسازی روستاهای گاره در خفر، قصریعقوب در خرمبید، هفتوان، هنگویه و شهرستان در خنج، قلعه بیابان در داراب، کهگران در سپیدان، ملک آباد در شیراز، دیده بان در لارستان و دشتک در شهرستان مرودشت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان بهسازی 7284 مسکن آسیب دیده از حوادث در فارس

پایان بهسازی 7284 مسکن آسیب دیده از حوادث در فارس