مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 08:402021-02-02بين الملل

پنتاگون برای حل مشکلات «اف-35»، دست به دامن دانشگاه ها شد


وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) برای رفع نقایص و مشکلات نرم افزاری جنگنده های «اف-35»، از چند دانشگاه مطرح این کشور کمک خواسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با گذشت حدود سه هفته پس از اذعان پنتاگون به حداقل 871 نقص فنی در اف-35، خبرها حاکی است که این وزارتخانه به منظور حل مشکلات پرهزینه ترین جنگنده تاریخ آمریکا دست به دامن دانشگاه ها شده است.

وبگاه آمریکایی بلومبرگ گزارش داد، پنتاگون از کارشناسان حوزه نرم افزاری در سه دانشگاه برجسته آمریکا خواسته است که مشخص کنند چه کارهایی باید برای رفع مشکل نرم افزاری جنگنده اف-35 ساخت شرکت لاکهید مارتین انجام شود؛ جنگنده ای که پرهزینه ترین سلاح آمریکا است.

به گفته لورا سیل سخنگوی برنامه تولید اف-35، کارشناسان حوزه نرم افزاری سه دانشگاه جانز هاپکینز، کارنگی ملون و بنیاد تحقیقات فناوری جورجیا در حال انجام یک بررسی فنی مستقل در این باره هستند.

بنا بر گزارش بلومبرگ، اف-35 یک رایانه پرنده و هر یک از این جنگنده ها دارای بیش از 8 میلیون خطوط کُد است و نقایص نرم افزاری آن، این برنامه 398 میلیارد دلاری را دچار مشکلاتی کرده است .

سخنگوی برنامه تولید اف-35 در آمریکا خبر داد، وزارت دفاع آمریکا بعد از تحلیل طیف گسترده ای از اطلاعات شامل ارزیابی کارشناسان دانشگاه ها در نظر دارد که تا پایان ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون برای حل مشکلات «اف-35»، دست به دامن دانشگاه ها شد

پنتاگون برای حل مشکلات «اف-35»، دست به دامن دانشگاه ها شد