مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 08:552021-02-02سياسي

تاکید هاشمی بر پاسخ شهرداری به تذکرات اعضای شورا


مدتی است که از سوی شهرداری تهران پاسخ تذکرات اعضای شورا داده نمی شود که این رویه ای مناسب نیست و لذا مدیران شهرداری تهران باید در نظر داشته باشند که پاسخ تذکرات اعضای شورا باید در مدت مقتضی حتی جدی تر از قبل داده شود.

- رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مدتی است که از سوی شهرداری تهران پاسخ تذکرات اعضای شورا داده نمی شود که این رویه ای مناسب نیست و لذا مدیران شهرداری تهران باید در نظر داشته باشند که پاسخ تذکرات اعضای شورا باید در مدت مقتضی حتی جدی تر از قبل داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی در دویست و شصت و نهمین جلسه شورا و در ادامه تذکر علی اعطا نسبت به عدم پاسخ تذکرات اعضای شورا از سوی شهرداری تهران گفت: مدتی است که پاسخ تذکرات اعضای شورای شهر از سوی شهرداری تهران داده نمی شود که این نمی تواند رویه ای مناسب باشد هر چند در گذشته هم پاسخ تذکرات خیلی خلاصه داده می شد که مورد پسند واقع نمی شد.

وی ادامه داد: در خیلی از موارد می توانستند در حد چند خط هم که شده پاسخ تذکر عضو شورا را بدهند اما همین مورد هم انجام نشده و من از شهرداری تهران می خواهم در مدت باقی مانده از شورای شهر، پاسخ تذکرات اعضای شورا مورد بی اعتنایی قرار نگرفته و حتی جدی تر از قبل داده شود و حتی اگر لازم بود در حضور عضو شورا با حضور مسئولان مربوطه مسئله را باز کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید هاشمی بر پاسخ شهرداری به تذکرات اعضای شورا

تاکید هاشمی بر پاسخ شهرداری به تذکرات اعضای شورا