مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 09:002021-02-02سياسي

انتقاد برای تحول حوزه علمیه خراسان مورد استقبال است


مدیر حوزه علمیه خراسان با اشاره به اینکه در مسیر حرکت حوزه علمیه، از نقد تحولی استقبال می کنیم، گفت: نقد تحولی یعنی حوزه علمیه در مسیر پیشرفت به مرحله اقدام و عمل رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید مصباح عاملی صبح امروز در نشست شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی که در سالن جلسات حوزه علمیه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب تصریح کرده اند که اگر حوزه به خود تکانی نداده و تحول رو به جلو ایجاد نکند، یا پسرفت کرده و خدای ناکرده از بین می رود و یا ضعیف و منزوی شده و از قافله جامعه عقب می مانند.

مدیر حوزه علمیه خراسان با اشاره به اینکه در این راستا بحث تحول در حوزه علمیه به عنوان یک آرمان در سه مرحله دنبال می شود، گفت: این سه مرحله شامل نگاه تحولی، گفتمان تحولی و اقدام و عمل است.

وی افزود: در این چند سال، کارهای مناسبی در حوزه علمیه خراسان انجام شده؛ به گونه ای که این حوزه در زمینه تحول از مرحله نگاه و گفتمان به مرحله اقدام و عمل رسیده است.

حجت الاسلام عاملی تصریح کرد: در جبهه مقاومت همه سرباز بوده و حرکت به سمت هدف به صورت یکپارچه و هماهنگ و استوار انجام می شود و تحول در حوزه های علمیه نیز چنین ویژگی ای دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد برای تحول حوزه علمیه خراسان مورد استقبال است

انتقاد برای تحول حوزه علمیه خراسان مورد استقبال است