مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 09:052021-02-02بين الملل

فعالیت سربازان انگلیسی تحت فرماندهی مقام چینی در مالی


300 سرباز انگلیسی که به عنوان بخشی از نیروهای سازمان ملل متحد برای مقابله با خشونت افراط گرایان در مالی اعزام شده اند، تحت فرماندهی یک بخش چینی فعالیت خواهند کرد.

- 300 سرباز انگلیسی که به عنوان بخشی از نیروهای سازمان ملل متحد برای مقابله با خشونت افراط گرایان در مالی اعزام شده اند، تحت فرماندهی یک بخش چینی فعالیت خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه تلگراف، سرهنگ دوم تام رابینسون ، مقام فرماندهی Light Dragoons ارتش بریتانیا گفت: ارتش چین یک بیمارستان برای مأموریت سازمان ملل فراهم کرده و مسئول حفاظت از کمپی بوده که به سربازان بریتانیایی اسکان داده است.

رابینسون اظهار کرد: من برای یک سرتیپ چینی کار می کنم که فرمانده بخش است.

ایشان یک شخص حرفه ای است و من از همکاری با او لذت می برم.

تصور می شود این نخستین باری باشد که نیروهای بریتانیایی تحت فرماندهی یک مقام چینی قرار گرفته اند، اگرچه نیروی دریایی سلطنتی در کنار نیروی دریایی چین در عملیات ضددزدان دریایی پیرامون شاخ آفریقا فعالیت کرده است.

این اخبار در حالی مطرح می شود که تنش بین انگلیس و چین به دنبال نقض حقوق بشر در هنگ کنگ، ادعاهای حاکمیتی تهاجمی چین در هند و اقیانوس آرام و سؤالات پیرامون ریشه همه گیری کووید 19، روابط بین لندن و پکن را تیره و تار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت سربازان انگلیسی تحت فرماندهی مقام چینی در مالی

فعالیت سربازان انگلیسی تحت فرماندهی مقام چینی در مالی