مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 09:052021-02-02اقتصادي

تکرار تراژدی سفر غریبانه مهمانان مهاجر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، بهمن ماه امسال درحالی آغاز شد که تراژدی تلخ سفر غریبانه مهمانان مازندران دوباره تکرار شد.

پاییز امسال همانند سال های گذشته باتوجه به حضور پرتوجه به حضور پرندگان مهاجر نگرانی در ارتباط با بیماری های فصل سرما از جمله انفلوآنزای فوق حاد پرندگان شدت گرفت امسال هم به سراغ مازندران آمد و در آذر ماه امسال مازندران به عنوان کانون بیماری اعلام شد.

از آذر تا بهمن باتوجه به وجود نگرانی و تشدید پایش ها خبری مبنی بر تلفات پرندگان نداشتیم ولی طی روزهای اخیر تلفات پرندگان در تالاب میانکاله و خلیج گرگان نگرانی ها را بیشتر کرد که با انجام آزمایش ها با اطمینان اعلام شد که علت تلفات انفلوآنزای فوق حاد پرندگان و یا نیوکاسل نبوده است.

با ادامه پایش ها تعداد مرندگان تلف شده سه رقمی شد که همچنان هم لاشه پرندگان در حال جمع آوری است.

طی اطلاعیه روابط عمومی اداره کل حفاطت محیط زیست مازندران اعلام شد، وقوع تلفات غیرعادی در پرندگان مهاجر آبزی در تالاب بین المللی میانکاله و خلیج گرگان، عملیات پایش و جمع آوری لاشه پرندگان مهاجر آبزی با اعزام چند اکیپ از محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست شهرستان های گلوگاه، بهشهر و اداره کل در روز دوشنبه 13 بهمن ماه 99 نیز انجام که 214 قطعه پرنده مهاجر آبزی از گونه های چنگر معمولی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار تراژدی سفر غریبانه مهمانان مهاجر

تکرار تراژدی سفر غریبانه مهمانان مهاجر