مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 09:152021-02-02سياسي

فاصله زیادی تا رفع محرومیت ها داریم


استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت استمرار خدمات رسانی از سوی مسئولان به مردم، گفت: به هر اندازه تلاش کنیم باز تا رفع محرومیت ها فاصله داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر سه شنبه با حضور استاندار گیلان 304 واحد مسکن مددجویی بهزیستی به صورت نمادین در گشت رودخان فومن بهره برداری و به صاحبان آنها واگذار شد.

ارسلان زارع در حاشیه این مراسم با گرامیداشت و تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر، اظهار کرد: همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند مردم ولی نعمتان نظام و انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم برای مسئولان یک نعمت و توفیق الهی است، گفت: با وجود همه مشکلات، تنگناها و فشار و تحریم دشمنان با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در چهار دهه گذشته دستاوردهای بسیاری کسب کرده ایم.

زارع با تأکید بر استمرار خدمات رسانی به مردم به ویژه محرومان از سوی مسئولان، تصریح کرد: به هر میزان کار و خدمت کنیم باز تا رسیدن به شرایط مطلوب و رفع محرومیت ها فاصله داریم.

وی با بیان اینکه نهادهای خدماتی تلاش کنند تا بهترین خدمات به مردم به ویژه مناطق محروم ارائه شود، گفت: استمرار این گونه خدمات زمینه نشاط اجتماعی و شادمانی مردم به خصوص نیازمندان را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله زیادی تا رفع محرومیت ها داریم

فاصله زیادی تا رفع محرومیت ها داریم