مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 10:002021-02-02فرهنگي

خودشان جشنواره گرفته اند و می گویند عروسی ما عامل انتقال کروناست!


واقعا برگزاری جشنواره فجر با حضور تماشاگران آنقدر مهم بود؟ الان تماشگر فوتبال حق ندارد بگوید، چرا به ما اجازه نمی دهید فوتبال ها را نگاه کنیم؟ - خودشان جشنواره گرفته اند و می گویند عروسی ما عامل انتقال کروناست! واقعا برگزاری جشنواره فجر با حضور تماشاگران آنقدر مهم بود؟ الان تماشگر فوتبال حق ندارد بگوید، چرا به ما اجازه نمی دهید فوتبال ها را نگاه کنیم؟ عصرایران؛ مصطفی داننده- ستاد ملی کرونا به مردم توصیه می کند که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند که کرونا تمام نشده است.

بعد در اتفاقی جالب جشنواره فیلم فجر با حضور تماشاگران برگزار می شود.

واقعا این همه درایت از کجا سرچشمه می گیرد، نمی دانم؟ شاید بگویید الان مشکل کرونا، تماشاگران جشنواره هستند؟ نه، آنها مشکل نیستند، بلکه بدبختی از جایی شروع می شود که امثال این جشنواره برای مردم حاوی یک پیام مهم هستند و آنهم اینکه شرایط عادی شده است.

همه آنهایی که تا امروز سعی کردند پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، با خود می گویند، جشنواره فجر که برگزار میشه یعنی شرایط عادی شده اگر خطرناک بود که قطعا اجازه نمی دادند این همه آدم دور هم جمع بشن و فیلم ببینند.

عروس و دامادی که مراسم عروسی خود را به خاطر کرونا کنسل کرده بودند بعد ازدیدن جشنواره فجر با خود می گویند، مثل اینکه اوضاع خوبه و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودشان جشنواره گرفته اند و می گویند عروسی ما عامل انتقال کروناست!

خودشان جشنواره گرفته اند و می گویند عروسی ما عامل انتقال کروناست!