مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 10:102021-02-02بين الملل

انتشار فیلمی از ملاقات متحد ناوالنی با جاسوس انگلیسی


رسانه حامی دولت روسیه با انتشار تصاویری مدعی شد که یکی از دستیاران الکسی ناوالنی، منتقد پوتین با یک جاسوس انگلیسی در رستورانی در مسکو ملاقات داشته است.

- انتشار فیلمی از ملاقات متحد ناوالنی با "جاسوس انگلیسی" رسانه حامی دولت روسیه با انتشار تصاویری مدعی شد که یکی از دستیاران الکسی ناوالنی، منتقد پوتین با یک جاسوس انگلیسی در رستورانی در مسکو ملاقات داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گزارش ویدیویی راشا تودی که رسانه حامی دولت روسیه به شمار می رود، این طور نشان داد که الکسی ناوالنی، رهبر اپوزیسیون روسیه و از منتقدان ولادیمیر پوتین با اطلاعات غرب همکاری دارد.

به دنبال فشار غرب بر سر سرکوب حامیان ناوالنی، مسکو او را یک عامل خارجی نامید و دادستان های روس از درخواست تبدیل حبس تعلیقی او به حضور اجباری او در زندان حمایت کردند.

براساس این تصاویر، یک عضو جنبش ضد فساد ناوالنی با یک دیپلمات انگلیسی ملاقات داشته و درباره تامین مالی کمپین ها علیه پوتین، رییس جمهوری روسیه صحبت می کند.

راشا تودی این شخص را به عنوان عامل مخفی و آشنا برای سرویس اطلاعات جاسوسی روسیه معرفی کرد.

در این گزارش تاکید می شود که این متحد ناوالنی برای دریافت پول التماس می کند، البته تصویری دال بر تایید این مطلب نشان داده نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار فیلمی از ملاقات متحد ناوالنی با جاسوس انگلیسی

انتشار فیلمی از ملاقات متحد ناوالنی با جاسوس انگلیسی